#1

  Azi am inceput sa ma gandesc la cum ma simt. Am incercat sa imi pun ordine in ganduri. Uneori, toti vream asta, nu? Ordine. Ceva ce vrem sa obtinem din haos, sau din nimic. Azi m-am simtit atat de batrana. De fapt, am inceput acum ceva timp sa ma simt batrana. E putintel ciudat, ca sunt prea tanara sa ma simt in felul asta. Poate e doar oboseala, mi-am zis. Nu stiu.
  M-am simtit si foarte ocupata si foarte plictisita de tot ceea ce se intampla in jur. Cred ca scoala m-a indoctrinat cu plictiseala si nefericire si ideea ca nu o sa fiu niciodata suficient de buna ca sa primesc ceva in viata. Scoala face asta. Sau cel putin scoala romaneasca. Ca doar e normal sa stai 10 ani in scoala (pentru ca invatamantul e obligatoriu si gratuit, bineinteles)doar ca sa te prefaci ca placi anumite persoane, sa fii jignit de profesori, sa cresti, efectiv, cu ideea ca nu esti bun de nimic si totusi sa speri ca vei ajunge cineva.
  Ca bine zicea Bacovia, asta: "Liceu, -cimitir\ Al tineretii mele!". Stia el ce stia. Si totusi, este un poet studiat in liceu. Ironie? Eu asta cred. 
  Poate ca sunt prea nervoasa pe sistemul nostru scolar, de aceea ma incearca si atatea sentimente contradictorii, dar asta e principal meu "of" si ma descarc aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu