#4

     Azi vorbim despre schimbare. Azi vorbim despre ce am fost, cum ne-am schimbat, ce suntem si ce trebuie sa mai schimbam ca sa devenim ce vrem sa fim. Azi vorbim despre persoanele care ne-au schimbat, despre genul de persoane pe care ne-am dori sa-l intalnim. Azi vorbim despre noi.
     Incep eu. Am fost un copil tampit si fericit, care a fost fortat sa creasca, sa devina ce au vrut altii. Cand copilul a inceput sa isi dea seama ce se intampla s-a intristat. Pentru ca nu intelegea de ce se intampla. Si a devenit din ce in ce mai trist. Pentru ca prietenii lui nu-l intelegeau. Asa ca a trebuit sa stea sa vada cum este mintit si cum persoanele dragi invata sa minta. Pentru ca nu stia ce sa faca. Nu era pregatit pentru lume in momentul in care a plecat. Nu era.. Curand, a realizat cat a gresit. Copilul  ajunsese sa recurga la vicii, nu pentru a fi din nou fericit, ci pentru a uita ca este nefericit. Copilul a invatat sa minta. Copilul a invatat sa lupte pentru imposibil, sa isi doreasca mai mult, sa isi depaseasca continuu conditia, sa nu mai astepte. Copilul a invatat ca prietenii, oricat de buni ar parea,pleaca. A invatat ca prietenii iti fac rau. Si nu lovind in tine, ci in ceea ce iubesti. A invatat ca singuratatea doare. Ca nu e okay sa nu ai pe nimeni. Ca trebuie sa faca orice pentru a se convinge ca e cel mai bun. Si ca trebuie sa-si repare greselile. Si nu doar greselile. Si sentimente. Copilul a invatat ce e viata si cum sa treaca mai departe prin ea.
     Si acum incearca sa repare si persoane. Vreau sa stiu ca am reparat tot ce am stricat in trecut. Vreau sa scap de vicii. Vreau sa ma pot concentra pe lucrurile importante. Vreau sa vad copilul crescand, in adevaratul sens al cuvantului. Vreau sa-mi fac parintii mandri. Vreau sa fiu fericita. Vreau sa invat oamenii sa traiasca asa cum altii m-au invatat pe mine. Vreau sa devin persoana care s-a intors din iad, vreau sa ma intorc din iad. Sa ii ajut si pe altii sa se-ntoarca. Vreau sa fiu eu ce n-au fost ai mei, sa fiu fericita si nu aici.
 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu